Holistic Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Loop niet in de voetsporen van de oude meesters, maar zoek waarnaar zij zochten  Daishi
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
lataar




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 27-11-11

een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Empty
BerichtOnderwerp: een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij   een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Icon_minitimema dec 05, 2011 1:45 pm

hallo, mijn naam is colinde

Het leek me erg leuk om me ook hier bij dit forum te melden, lijkt me erg gezellig en interessant.
mijn gebruikersnaam is afkomstig van de namen van de oudste merries in onze kudde van 4
Lasamber en tara, lataar.. simpel weg om dat lachatashi niet te lezen was clown

ik zelf woon in een heel klein dorpje in Brabant, onze paarden staan lekker aan huis.
ik ben een 2e jaars studente illustratie aan de kunstacademie sintjoost.
naast de paarden ben ik dus volop bezig met tekenen.

een animatie van mij:


DE BONTE KUDDE

in 2003 kocht ik mijn eerste pony, liefde op het eerste gezicht was niet overdreven...
tara ook wel irisch tara
een bonte merrie van net 3 jaar oud
we hebben bij een ponyclub gezeten, reden wedstrijden, trainde thuis en maakte afentoe ene buitenritje.

tara is nu 11 jaar, ras: Welsh/arabier X tinker
tara heeft een erg apart karakter, ze houd van aandacht, maar wel echt alleen voor haar zelf.. ze kan afentoe fel uit de hoek komen zonder iemand echt pijn te willen doen
en als ze je voor zich alleen hebt kan ze ontzettend knuffelig zijn. meestal staat ze op een afstand van de rest.

een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Img01071cxp


lasamber kwam in 2009 op mij pad..
ik was al een tijdje opzoek naar een paarden maatje voor tara en mij.
ik heb lang gezocht, maar de klik was er telkens niet, tot ik bij lasamber kwam. dat ze ook bont was, was pure toeval.. :diablo
lasambers baasje wilden niet meer op haar rijden, lasamber zelf stond al een half jaar op stal en kreeg beweging door een stap molen en een keer per week een uurtje rijden..
een erg raar verhaal..met toen al een naar smaakje maar toen ik de stal in liep was ik helemaal verkocht.. die blik die ze me gaf!
daarna nog gereden, al hoewel dat niet echt fijn ging wist ik zeker dat we bij elkaar hoorde Wink
na een half jaar dresseur matig trainen,ben ik uiteindelijk het bitloze rijden tegen gekomen.
lasamber was erg moeilijk met rijden, niet omdat ze druk was, of tegen draads.. maar omdat ze in paniek raakte als je aan de teugels kwam)
(geen tand problemen, maar een trauma)
die eerste keer was zo'n verschil... lasamber wilde zo graag met plezier mee trainen
en eigenlijk hebben we nooit meer echt met bit gereden sinds toen, sinds die tijd ben ik alleen nog maar bezig met de natuurlijke omgang met paarden.

ik ben gestopt met wedstrijden rijden, en rijd nog wel dressuur matig met alle 2 de dames
verder doen we nog aan grondwerk en buitenrijden

Lasamber is nu 18 jaar, ras: NRPS
lasambers karakter is ontzettend rustgevend, vriendelijk, meedenkend en wijs..
ze is echt het hoofd van de kudde

een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Img481833g


daarna kwam er in 2010 op een forum heel onverwachts een foto voor bij van een klein tinker veulen..
chany

een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij E80qxe

ik was absoluut niet opzoek naar nog een paard ... zeker geen veulen!.. maar na 2 weken kreeg ik nog steeds niet dat beeld uit mijn hoofd..
toch maar gaan kijken... nog steeds met de grote twijfel om haar nou wel of niet te kopen
en ze was echt typisch ... chany zo als ze altijd al is en voor in de eeuwigheid zal blijven lol!
de verleiding was erg groot... en na lang wikken en wegen heb ik het besluit genomen..

chany is nu 1 jaar en 8 maanden! irisch cob
pff... chany is een jong meisje die zo veel gevoel in je los kan krijgen... echt een maatje..

een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij 14100517526av38


en uiteindelijk kocht mijn moeder ook shiva er bij.
shiva is nu 1 jaar en 9 maanden, ras: NRPS
een echt dametje!, in het begin wat schichtig maar nu eigenlijk de grootste knuffel kont..
ze is erg gevoelig en vriendelijk, ze is speels en verstandig tegelijk

een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij 31867120598891947762210


phoe! even uitgebreid voorgesteld! we zullen maar zeggen dat het komt omdat het 4 paarden zijn met allemaal een eigen verhaal Razz

groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lois
Admin
Lois


Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Frankrijk

een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij   een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Icon_minitimema dec 05, 2011 5:35 pm

Leuk dat je je zo uitgebreid voorstelt!
Hele mooie foto's zoals altijd. En die van Chany... wat een geweldige foto! Ik smolt helemaal weg Razz
Wat knap trouwens zeg, dat filmpje!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://holistichorses.forummotion.com
lataar




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 27-11-11

een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij   een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Icon_minitimedi dec 06, 2011 11:57 am

he he! dankje Smile
aah ja he! het is ook echt zooo chany... dit was ook meteen hoe ze haar vonden geloof ik clown
Terug naar boven Ga naar beneden
bloem




Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 21-01-10

een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij   een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Icon_minitimedi dec 06, 2011 7:02 pm

Welkom, wat heb jij een mooie kudde Smile
En leuk dat je je zo uitgebreid voorstelt.

Ik ben wel benieuwd hoe je werkt en welke materialen je gebruikt....
Terug naar boven Ga naar beneden
_Kimm_

_Kimm_


Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 27-11-09
Leeftijd : 30

een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij   een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Icon_minitimevr dec 16, 2011 12:39 pm

Welkom, wat een leuk verhaal zeg!
Mooie paarden. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij   een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een hallo van lasamber, tara, chany, shiva en mij
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hallo iedereen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holistic Horses :: Algemeen :: Stel je voor-
Ga naar: