| | Lente jullie paarden al aan het verharen? | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Lois Admin

Aantal berichten: 1085 Registratiedatum: 01-07-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Frankrijk
 | Onderwerp: Re: Lente jullie paarden al aan het verharen? wo apr 07, 2010 10:12 am | |
| Grappig, Borisje was ook roan maar zomers wit en swinters zwart. _________________ Reading Wachtlijst: 2 |
|
 | |
naturalhorse

Aantal berichten: 978 Registratiedatum: 17-07-09 Leeftijd: 18
 | Onderwerp: Re: Lente jullie paarden al aan het verharen? do apr 08, 2010 1:16 am | |
| pff bij pilgrim zie je al een heel verschil, maar het is er nog niet allemaal af hoor, dat word nog een paar weken flink borstelen  |
|
 | |
Annabel

Aantal berichten: 502 Registratiedatum: 24-07-09 Leeftijd: 17 Woonplaats: Utrecht
 | Onderwerp: Re: Lente jullie paarden al aan het verharen? do apr 08, 2010 8:58 am | |
| haha ik kan me echt niet voorstellen hoe jullie paardjes dan verharen zeg..  Ouit lijkt al heel glad enzo maar zodra je gaat poetsen vliegen de haren in het rond.. xd Whaha best wel raar. Ze heeft een wintervacht met 3 dekens. xd Dan zijn jullie pony's zeker echt van die bolletjes?  Vooral die fjordjes.  |
|
 | |
_Kimm_

Aantal berichten: 460 Registratiedatum: 27-11-09 Leeftijd: 18
 | Onderwerp: Re: Lente jullie paarden al aan het verharen? do apr 08, 2010 9:52 am | |
| Ik had bij Yade een deken op dus het valt op zich wel mee, maar ik kan haar niet poetsen zonder onder de haren te zitten. En ik moet mn ros borstel wel minstens 6 keer uitkloppen ofzo en dan zit ie helemaal vol. Dus eigenlijk verhaart ze best wel. xD |
|
 | |
Rianne94

Aantal berichten: 247 Registratiedatum: 25-01-10 Leeftijd: 17 Woonplaats: Siddeburen
 | Onderwerp: Re: Lente jullie paarden al aan het verharen? vr apr 09, 2010 2:26 am | |
| Dorus haart ook ontzettend uit minx trouwens ook. Maar Darwin, dorus zijn half broertje juist helemaal niet! Echt heel gek |
|
 | |
Lois Admin

Aantal berichten: 1085 Registratiedatum: 01-07-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Frankrijk
 | Onderwerp: Re: Lente jullie paarden al aan het verharen? vr apr 09, 2010 8:05 am | |
| Fleur is de ergste terwijl ze helemaal niet zo'n dikke vacht had... Aart kom je nauwlijks doorheen, nog steeds zo dik!! alhoewel het nu wel wat minder word... Kleren zijn na het poetsen altijd wel vreselijk vies hahah _________________ Reading Wachtlijst: 2 |
|
 | |
SjoukjeEva

Aantal berichten: 4 Registratiedatum: 30-11-10 Leeftijd: 14 Woonplaats: Ruurlo
 | Onderwerp: Re: Lente jullie paarden al aan het verharen? di feb 15, 2011 7:17 am | |
| jah Sjouks verhaart ook als een gek |
|
 | |
nonskagek

Aantal berichten: 857 Registratiedatum: 04-07-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Friesland
 | Onderwerp: Re: Lente jullie paarden al aan het verharen? di feb 15, 2011 10:15 am | |
| Het is inderdaad alweer begonnen. Dino en Tilde verharen ook al weer, nog niet zo erg gelukkig. Ze moeten nog even een wintervachtje houden, er komt in het weekend weer een lichte vorst. Daarna mogen ze uit de kleren  Ben benieuwd hoe Dino er in z'n zomervachtje uit ziet! |
|
 | |
Gabriélle

Aantal berichten: 18 Registratiedatum: 01-02-10 Leeftijd: 16 Woonplaats: Zuid-Holland
 | Onderwerp: Re: Lente jullie paarden al aan het verharen? wo feb 16, 2011 4:12 am | |
| Nathan is al aan het verharen , ene kant wel fijn want ik vind hem mooier met zijn zomervachtje  |
|
 | |
Rianne94

Aantal berichten: 247 Registratiedatum: 25-01-10 Leeftijd: 17 Woonplaats: Siddeburen
 | |
 | |
nonskagek

Aantal berichten: 857 Registratiedatum: 04-07-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Friesland
 | |
 | |
_Kimm_

Aantal berichten: 460 Registratiedatum: 27-11-09 Leeftijd: 18
 | |
 | |
Grietje

Aantal berichten: 7 Registratiedatum: 08-02-11
 | Onderwerp: Re: Lente jullie paarden al aan het verharen? za feb 19, 2011 12:05 am | |
| Hoi Mijn paardje wefke, een fries die is al aardig aan het verharen, en elizabeht ook . Ook een fries. Ze zijn beide nog jong, elizabeth anderhalf jaar en wefke bijna 4 jaar.
|
|
 | |
| | Lente jullie paarden al aan het verharen? | |
|