Holistic Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Loop niet in de voetsporen van de oude meesters, maar zoek waarnaar zij zochten  Daishi
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 het blije topic

Ga naar beneden 
+6
Rianne94
bloem
Annabel
Lois
naturalhorse
nonskagek
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 19, 20, 21
AuteurBericht
nonskagek

nonskagek


Aantal berichten : 857
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Friesland

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimeza jul 23, 2011 7:22 pm

Annabel schreef:
nonskagek schreef:
Annabel schreef:
Hooooi!
Ik ben ook weer aan het bijlezen. Very Happy

Marije wat leuk dat alles zo goed gaat!
En leuk dat je zo bezig weer bent met de paarden.
Klinkt echt super. (:
Leuk dat jij en Loïs elkaar zovaak zien joh!

En fijn dat het met Yade ook weer beter gaat.
Echt kut dat je niet bent aangenomen bij geneeskunde! Sad

Van de nieuwe eigenaren van Ouit heb ik alweer even niks gehoord dus ga maar weer is een mailtje sturen, ik blijf zo benieuwd!
Een week terug ben ik een week lang met 2 vriendinnen weg geweest.
Naar een ruiterkamp.
Het was echt superleuk!
We gingen alleen maar crossen en buitenrijden, we hebben ook een trektocht gedaan van 3 dagen.
Sinds die week mis ik de paarden weer zo erg. ):
Ben weer op zoek naar een verzorgpony, maar dat is zo lastig hier in Utrecht in de buurt van de stad..

Waar was dat ruiterkamp? klinkt érg leuk namelijk!
En nog leuker dat je wer opzoek bent naar een verzorgpony! Very Happy
Ben er benieuwd hoe het uit gaat pakken!

Naah, Loïs en ik zien elkaar niet zo heul vaak.. hebben elkaar nu 3 keer gezien denk ik?
Maar leuk is het zeker. Als ze me ondertussen niet al zat is, mwuahaha

Op stal 't Reelaer, heeel erg leuke paarden! Smile
Ik had de hele week echt een schatje, Cobrizo.
het blije topic - Pagina 21 Cobrizo

Ja als een van jullie héél toevallig iets tegenkomt in de buurt van Utrecht, dan hoor ik het graag. ;p
Ben al op zoek op bokt en op marktplaats, heb al 2 mails gestuurd maar nog niks gehoord..

Haha nou in ieder geval leuk dat het zo klikt tussen jullie!
Altijd leuk zo'n vriendschap ook al zie je elkaar niet vaak.
Daar houd je echt goede vriendinnen aan over.
Ik heb ook een vriendin die ik niet vaak zie maar elke keer is het meteen weer alsof ik haar elke dag zie.

WAt een leuke foto's, ziet er echt super leuk uit! Je hebt trouwens even een privé berichtje.

zo'n vriendschap ik zeker leuk! Alleen zomers heeft Loïs het nogal druk... dan is het vaak 5 minuten praten en dan moet ze alweer weg, haha
Terug naar boven Ga naar beneden
nonskagek

nonskagek


Aantal berichten : 857
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Friesland

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimedi jul 26, 2011 9:20 am

WWWWWWWHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik heb m'n rijbewijs gehaald! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabel

Annabel


Aantal berichten : 502
Registratiedatum : 24-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Utrecht

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimedi jul 26, 2011 7:12 pm

Wooooooowww vet! Very Happy Very Happy
In een keer?
Hoeveel lessen had je ?
Gefeliciteeeerd!
cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
nonskagek

nonskagek


Aantal berichten : 857
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Friesland

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimedi jul 26, 2011 8:22 pm

Annabel schreef:
Wooooooowww vet! Very Happy Very Happy
In een keer?
Hoeveel lessen had je ?
Gefeliciteeeerd!
cheers

ik heb alles in één keer gehaald! Dat lukken niet veel mensen, en ik was ook echt stom verbaasd!
Ik heb in totaal voor 32 lesuren betaald Smile
Dankjeweeel! Vrijdag even bellen of hij al klaar ligt en dan heb ik hopelijk voor het weekend dat roze pasje in bezit!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabel

Annabel


Aantal berichten : 502
Registratiedatum : 24-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Utrecht

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jul 27, 2011 1:52 pm

Zooo goed joh! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabel

Annabel


Aantal berichten : 502
Registratiedatum : 24-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Utrecht

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jul 27, 2011 1:57 pm

Zo net even haren weer wat korter geknipt voor in Aruba! Very Happy
Aaaaah nog 8 dagen en ik vlieg naar Arubaaa.
Whoeeeehh teminste lekker weer daar!
cheers cheers cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
nonskagek

nonskagek


Aantal berichten : 857
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Friesland

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jul 27, 2011 3:23 pm




Wooo jaloers! ik moet nog ehm.. 3 weken wachten ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabel

Annabel


Aantal berichten : 502
Registratiedatum : 24-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Utrecht

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jul 27, 2011 8:47 pm

heb je dan nog vakantie?
Terug naar boven Ga naar beneden
nonskagek

nonskagek


Aantal berichten : 857
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Friesland

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimedo jul 28, 2011 3:30 pm


Ja, dan heb ik nog vakantie Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
_Kimm_

_Kimm_


Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 27-11-09
Leeftijd : 30

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimeza jul 30, 2011 1:32 am

Ik ben inmiddels terug uit NY en Buffalo en zoals je aan de tijd kunt zien, heb ik een enorme jetlag. Lag tot half 3 te slapen en als resultaat kan ik nu niet in slaap komen. Sad
@Annabel: Ja het is wel balen, maar het zal wel zo moeten zijn.. Ik ga de compact schooling van Hempfling doen in september, dus ik heb iig wel iets om me op te verheugen!
Superleuk dat je op kamp bent geweest zeg! Ben ik ook twee x geweest, heb ik toen ook erg leuk gevonden. (: Hopelijk vind je snel een leuk paardje om op te rijden!
@Marije: ja ik wil wel, maar niemand wil mee. :') Mijn moeder gaat wel eens mee, maar ze vindt het niet leuk om dan foto's te moeten maken. Mad
Zoals ik al in je foto topic heb gezet, ben ik erg benieuwd hoe het verder met jouw verzorgpaarden gaat. (: Miss zie ik je foto's op FW en anders op FB! Heb ik jou al als vriend? Anders moet je me maar even toevoegen!!

Terug naar boven Ga naar beneden
nonskagek

nonskagek


Aantal berichten : 857
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Friesland

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimeza jul 30, 2011 10:08 am

_Kimm_ schreef:
Ik ben inmiddels terug uit NY en Buffalo en zoals je aan de tijd kunt zien, heb ik een enorme jetlag. Lag tot half 3 te slapen en als resultaat kan ik nu niet in slaap komen. Sad
@Annabel: Ja het is wel balen, maar het zal wel zo moeten zijn.. Ik ga de compact schooling van Hempfling doen in september, dus ik heb iig wel iets om me op te verheugen!
Superleuk dat je op kamp bent geweest zeg! Ben ik ook twee x geweest, heb ik toen ook erg leuk gevonden. (: Hopelijk vind je snel een leuk paardje om op te rijden!
@Marije: ja ik wil wel, maar niemand wil mee. :') Mijn moeder gaat wel eens mee, maar ze vindt het niet leuk om dan foto's te moeten maken. Mad
Zoals ik al in je foto topic heb gezet, ben ik erg benieuwd hoe het verder met jouw verzorgpaarden gaat. (: Miss zie ik je foto's op FW en anders op FB! Heb ik jou al als vriend? Anders moet je me maar even toevoegen!!


Ik heb je nét toegevoegd, haha! Je ziet wel regelmatig wat op facebook. Voor FW ben ik een beetje huiverig.. er gaan namelijk nogal wat geruchten rond over mij. Met dat hele gedoe rondom de paarden.
Waar woon je precies? Ik heb nu m'n rijbewijs dus als het niet te ver is kan ik misschien wel een keer langs komen ofzo. Maar ik ben niet echt een held in de auto, dus het moet niet te ver zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
_Kimm_

_Kimm_


Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 27-11-09
Leeftijd : 30

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimeza jul 30, 2011 10:45 pm

Oh echt!? Dat is echt waardeloos. :C Nouja, niks van aan trekken! Laat ze maar lullen.
Haha, jij woont in Friesland hè? xD Nou dan ben je wel even bezig, ik woon namelijk in Limburg. xD
Zou wel heel leuk zijn, hoor! Misschien kunnen we een x afspreken dat ik meega naar een keuring als die wat meer in het midden van het land is? Want ik ben nog nooit naar een keuring geweest en dat zal met Yade ook wel niet gaan gebeuren.. :C En omdat ik toch dit jaar ga werken en niet studeren, moet dat lukken! (: Als je dat leuk vindt tenminste. Razz En als het mag van die mensen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
nonskagek

nonskagek


Aantal berichten : 857
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Friesland

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimezo jul 31, 2011 9:04 am

_Kimm_ schreef:
Oh echt!? Dat is echt waardeloos. :C Nouja, niks van aan trekken! Laat ze maar lullen.
Haha, jij woont in Friesland hè? xD Nou dan ben je wel even bezig, ik woon namelijk in Limburg. xD
Zou wel heel leuk zijn, hoor! Misschien kunnen we een x afspreken dat ik meega naar een keuring als die wat meer in het midden van het land is? Want ik ben nog nooit naar een keuring geweest en dat zal met Yade ook wel niet gaan gebeuren.. :C En omdat ik toch dit jaar ga werken en niet studeren, moet dat lukken! (: Als je dat leuk vindt tenminste. Razz En als het mag van die mensen. Razz

We gaan naar verschillende keuringen. Ik ga in ieder geval naar de laatste keuring van het jaar in Roden geloof ik. Tinkie en haar veulen gaan daar ook heen Very Happy Ja hoor, die mensen vinden dat helemaal prima! Die maken niet zo snel een probleem ergens van
Terug naar boven Ga naar beneden
_Kimm_

_Kimm_


Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 27-11-09
Leeftijd : 30

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimezo jul 31, 2011 9:55 am

Okee leuk! Wanneer/waar is die? Weet je dat al?
Terug naar boven Ga naar beneden
nonskagek

nonskagek


Aantal berichten : 857
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Friesland

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimezo jul 31, 2011 10:46 am

_Kimm_ schreef:
Okee leuk! Wanneer/waar is die? Weet je dat al?

Ik zal het even voor je opzoeken! Very Happy

Ik heb even jullie hulp nodig. Ik zoek een nieuwe fotografie naam. Eerst was het TiNoGraphics. Maar het 'Graphics' gedeelte zit me niet lekker, haha. Nu vraag ik jullie of jullie leuke dingen weten? Wat is leuk? TiNoShots, TiNoFocus?

Edit:
Ships, nu weet ik niet meer of het in Roden of Hoenderloo was..:
Ø Roden 24 september Manege “De Hulhorst’ Hullenweg 10 aanvang 09.30 uur

Ø Hoenderloo 15 oktober Fjordhest-Gard Krimweg 125 Hoenderloo aanvang 09.00 uur

Zal het voor je na vragen, ik ben er dinsdag toch weer Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabel

Annabel


Aantal berichten : 502
Registratiedatum : 24-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Utrecht

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimewo aug 03, 2011 8:25 pm

TiNoShots is wel leuk. (:
TiNoFocus is misschien iets te veel zoals HypoFocus..
Klinkt wel het leukst eigenlijk, TiNoFocus. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
_Kimm_

_Kimm_


Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 27-11-09
Leeftijd : 30

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimewo aug 03, 2011 11:00 pm

Weet je het al Marije? (:

Ja, ik denk dat je gelijk hebt, Annabel, dat TiNoFocus te veel als HypoFocus klinkt.
Hmm eens denken. Bij TiNoShots denk ik meteen aan een shotje als in alcohol eigenlijk. xD En nee, ik drink niet veel. Nauwelijks eigenlijk. Razz Honestly!
Hm. Wat heeft met foto's te maken.. TiNoClick? ^^ TiNoPics. xD Nee, kan eigenlijk geen leuke bedenken. TiNoflash? Als in newsflash en flash als in flitser? Klinkt ook wel erg als het Engelse voor vlees eigenlijk. :')
Of gewoon TiNo Photopraphy?
TiNoZoom? TiNoPhoto?
TiNoGraph? Klinkt een beetje als photograph. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
nonskagek

nonskagek


Aantal berichten : 857
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Friesland

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimeza aug 06, 2011 9:12 pm

Vandaag foto's gemaakt voor de krant. Er was een ringrijderij wedstrijden hier in de buurt (ring steken dus). Maar het liep helemaal in het water, letterlijk.

Ja, ik maak nog maar even gebruik van het forum voordat het dicht gaat! Haha. Donderdag is er, als ik het goed heb, ergens anders ringrijderij dus dan ga ik daar foto's maken. Ook is er een concours in het dorp hiernaast waar ik ook heen moet voor de krant. De fotograaf is op vakantie en ik neem zijn taak even over totdat ik ook op vakantie ga. Volgende week zondag zit ik alweer in Frankrijk! Very Happy

Thanks trouwens voor alle reacties. Waarschijnlijk wordt het toch maar gewoon Marije Geertsma fotografie. Lekker saai. Maar het is wel nodig zodat mensen je kunnen vinden. Ook omdat ik ook andere dingen fotograaf dan paarden. Waaronder evenementen, dus dan is je eigen naam professioneler om te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
_Kimm_

_Kimm_


Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 27-11-09
Leeftijd : 30

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimezo aug 07, 2011 8:13 am

Gaaf dat je dat mag doen zeg! Veel plezier en succes dan. (:
Heb je ook wel gelijk in trouwens, met die naam. Ik heb ook gewoon K.S. Photography.
Terug naar boven Ga naar beneden
nonskagek

nonskagek


Aantal berichten : 857
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Friesland

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimema sep 05, 2011 1:17 pm

Komen hier nog mensen? xD Ik dacht hij ondertussen wel weg zou zijn, dit forum
Terug naar boven Ga naar beneden
_Kimm_

_Kimm_


Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 27-11-09
Leeftijd : 30

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimezo okt 02, 2011 8:59 pm

Ja er komen hier nog mensen. Razz Alleen niet afgelopen maand, want toen zat ik in Denemarken bij Klaus! Heeeeel veel geleerd. Heb het gevoel alsof ik 5 jaar ouder ben geworden. Razz
Had eigenlijk ook gedacht dat het forum misschien al weg zou zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
nonskagek

nonskagek


Aantal berichten : 857
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Friesland

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimeza okt 15, 2011 3:05 pm

_Kimm_ schreef:
Ja er komen hier nog mensen. Razz Alleen niet afgelopen maand, want toen zat ik in Denemarken bij Klaus! Heeeeel veel geleerd. Heb het gevoel alsof ik 5 jaar ouder ben geworden. Razz
Had eigenlijk ook gedacht dat het forum misschien al weg zou zijn..

Oh wauw bij Klaus! Ben stik stik jaloers! Razz

Hoe is het met iedereen? Very Happy

Met mij gaat het goed. Net een foto opdracht gehad. Ondertussen durf ik vrolijk rond te racen in de auto in m'n uppie. School gaat goed.. Op het moment ook erg in love Embarassed maar volgens mij bloedt het nu al wat dood. Hij heeft z'n rijbewijs, is nog jong, en heeft andere dingen aan z'n hoofd Crying or Very sad Enfin, komt ook wel weer eens goed.
Tinkie is verkocht naar de Maartenshoeve. Donderdag stap ik op een ander fjordje, kijken hoe dat is Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lois
Admin
Lois


Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Frankrijk

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimedi nov 22, 2011 6:24 pm

Kim hoe was het bij Klaus eigenlijk? Was Jasmijn daar ook?
Wat heb je voor dingen gedaan? Ik ben ZO jaloers! Alhoewel ik er
niet aan moet denken om daar weer in die koude tenten/kamers
te liggen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://holistichorses.forummotion.com
_Kimm_

_Kimm_


Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 27-11-09
Leeftijd : 30

het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitimevr dec 16, 2011 12:45 pm

Ja, was een hele aparte ervaring! Heb er veel aan gehad. (:
Jasmijn was er ook idd, zij zit er voor een jaar!
Nee haha, in een tent had ik niet gedaan. Ik zat met nog iemand anders in een appartementje. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het blije topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het blije topic   het blije topic - Pagina 21 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het blije topic
Terug naar boven 
Pagina 21 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 19, 20, 21
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Recepten topic
» Het fotografie topic
» Nieuw topic: Tuigtopic
» Hoe kan dit topic toch ontbreken?!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holistic Horses :: Huiskamer :: Huiskamer-
Ga naar: