|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Lois Admin

Aantal berichten: 1085 Registratiedatum: 01-07-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Frankrijk
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic ma feb 21, 2011 4:49 am | |
| whahah ja inderdaad, iedereen heeft een nieuwjaars dipje... maarja, after the storm comes a rainbow eh  Wat een nieuw seizoen al voor je kan doen... daar kan je zo van opklaren! Hoop dat dat ook gebeurt... _________________ Reading Wachtlijst: 2 |
|
 | |
bloem
Aantal berichten: 155 Registratiedatum: 21-01-10
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic ma feb 21, 2011 11:34 am | |
| Anders heb ik nooit zo een last van winter dip of depressie maar dit jaar was/is het vechten... En nu nog, geen idee wat er mis is... Geloof me ik zal blij zijn als het weer zomer is en alles achter de rug... Dit is echt aanslepend en vreselijk slopend... Op de duur ben je op... Ik word echt gek van die menselijke regering (die we niet hebben...) maar wel zonder boe of ba beslissen over een mensen leven of hun leven is... (dat misschien ook weer niet, dan waren ze vast heel wat menselijker...) Ze beslissen eerder als of het voorwerpen zijn, dingen... Houden we het of niet---> nee, is ergens dumpen (en de grootste kans) ---> ja, dan ben je een geluk zak van 1 op de 1000 ofzo... |
|
 | |
Lois Admin

Aantal berichten: 1085 Registratiedatum: 01-07-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Frankrijk
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic ma feb 21, 2011 9:38 pm | |
| Bah... ik zou ook echt niet kunnen leven in een lang zo arrogant als Nederland... _________________ Reading Wachtlijst: 2 |
|
 | |
bloem
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic ma feb 21, 2011 11:27 pm | |
| België is niet veel beter lijkt me zo, ik volg Nederland niet zo Maar ik over weeg toch om naar Frankrijk te verhuizen als alles ooit opgelost geraakt met mijn vriend en dit land... Als we ooit gewoon gelukkig samen kunnen zijn, zonder al die angst en zorgen...
Of op zijn mist naar Wallonië (ja dat is ook België maar er is wel een groot verschil tussen Vlaanderen en Wallonië) |
|
 | |
nonskagek

Aantal berichten: 857 Registratiedatum: 04-07-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Friesland
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic ma feb 21, 2011 11:39 pm | |
| Ik snap wat je bedoelt. Ik ben nu 18 en er komt opeens zoveel op je af. Dingen die je betalen moet die amper te betalen zijn. Gegevens die compleet onduidelijk zijn maar die je wel invullen moet.
|
|
 | |
Lois Admin

| Onderwerp: Re: Klaagtopic di feb 22, 2011 12:21 am | |
| Ahja je zit in Belgie... Is het daar ook zo erg ja!?
Frankrijk zou dan denk ik wel een opluchting zijn... Even weg uit de landen met 1000 regels....
_________________ Reading Wachtlijst: 2 |
|
 | |
bloem
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic di feb 22, 2011 2:27 am | |
| 1000 regeltjes in ieder geval... Heb je het dan niet gehoord we zijn het land dat het langst zonder regering zit... Pas het wereld record verbroken.... Niet dat we er veel van merken zo zonder regering... Maar onder tussen betalen wij wel die oelewappers voor daar een beetje te kibbelen... Als ze wat willen besparen op de begroting moeten ze die mensen hun loon misschien halveren... Dan hebben ze nog meer dan geld zat... En moet wij niet steeds meer betalen.... Nou ja dit forum gaat niet over politiek... Mijn vriend heeft waarschijnlijk een her aanval (of hoe je het omschrijft) van malaria...  Met de diertjes klikt het niet zo best, omdat ik zo gestresseerd en gefrustreerd ben. En bij Mira botst dat (is niet voor niks een ezel)... Alleen Spikkel (mijn hond) kan het goed vinden met mij... Ze heeft ook een heel ander karakter... Veel meer vergevingsgezind, nuja met haar zit ik gewoon meer op het zelfde niveau... Ik kom echt zelden met haar in conflict .... Misschien ben ik ook meer gewoon met haar om te gaan en daar door geduldiger... Al verlies ik snel mijn geduld bij mijn zus haar oude hond (de broer van Birie) Maar hij luistert echt met de dag beter... Af en toe nog in zijn eigen wereldje... |
|
 | |
Annabel

Aantal berichten: 502 Registratiedatum: 24-07-09 Leeftijd: 17 Woonplaats: Utrecht
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic do feb 24, 2011 12:45 pm | |
| Ah dankje voor jullie steun meiden! Doet me echt goed. bloem, jij ook sterkte met de winterdip. ): Soms zit ook echt alles gewoon tegen lijkt het.. |
|
 | |
bloem
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic do maa 03, 2011 10:02 am | |
| @ annabel, dank je, soms is het makkelijker als een ander voor jou beslist al is het hard...
Mijn zus haar hond is vergiftigt ze zijn nu al een uur weg wacht nog steeds vol ongeduld... Ik had toen ik Biry vond als eerste indruk vergiftigt, maar ze geloofde me niet. Ze was ook niet meer van de jongste en al helemaal haar lichaam niet. Maar nu ben ik zeker.... Geen idee of er een kans is dat Spot het haalt....
|
|
 | |
bloem
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic do maa 03, 2011 10:27 am | |
| Na 1,5 uur zijn ze terug, Spot is nog bij de vet krijgt om de 10 min. een spuit. Er is een kans dat ze het haalt maar dan kan het ook dat ze na een week of 3 dagen dood valt... Het is al de 6 of 7de hond die de vet binnen kreeg... |
|
 | |
Lois Admin

| Onderwerp: Re: Klaagtopic vr maa 04, 2011 1:24 am | |
| aah bah nee wat naar.... Ik hoop echt dat ze het haalt... wanneer krijgen jullie meer nieuws? _________________ Reading Wachtlijst: 2 |
|
 | |
bloem
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic vr maa 04, 2011 5:19 am | |
| Ze is intussen terug thuis, ze is alert en blij als ze je ziet... Nog niet helemaal de oude maar dat word nog even afwachten ... |
|
 | |
Lois Admin

| Onderwerp: Re: Klaagtopic vr maa 04, 2011 7:26 am | |
| Oh gelukkig  tja begrijpelijk... ze heeft natuurlijk hartstikke veel medicijnen enzo binnen gekregen... _________________ Reading Wachtlijst: 2 |
|
 | |
nonskagek

Aantal berichten: 857 Registratiedatum: 04-07-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Friesland
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic za maa 05, 2011 12:45 am | |
|
Laatst aangepast door nonskagek op zo mei 29, 2011 7:53 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
Annabel

Aantal berichten: 502 Registratiedatum: 24-07-09 Leeftijd: 17 Woonplaats: Utrecht
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic zo maa 06, 2011 9:38 am | |
| oh wat erg! ): gaat het alweer goed met de hond? |
|
 | |
|