|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Rianne94

Aantal berichten: 247 Registratiedatum: 25-01-10 Leeftijd: 17 Woonplaats: Siddeburen
 | Onderwerp: Klaagtopic zo jan 31, 2010 7:03 am | |
| Heb je iets te beklagen zeg het hier, lucht je hard, gooi het eruit!
Ik begin dus maar met het eerste bericht.
Ik kreeg een mailtje van de vorige eigenaren van minx de tinker. Minx was niet beleerd maar ze hadden al wel een zadel voor hem op maat gemaakt uit engeland. Erg duur zadel, maar ik kreeg hem mee om uit te proberen en minx te beleren. Uiteindelijk zeiden ze na een paar maand: "Hou hem maar". Maar nee in de mail stond dus dat ze het zadel terug wouden. Ik ben niet de beroertste dus had gereageerd. Als ik hem niet terug zou geven moest ik 750 euro over maken of ze zouden de politie inlichten. Eigenlijk raar want dat was niet de afspraak! Ik ben dus nu in een discusie met ze van hoe of wat. Nu ben ik er bijna uit dat ze mij zowiezo 100 euro toe moeten geven omdat ik hals over kop een nieuw zadel moet gaan aanschaffen terwijl ik een had. Echt wat een ramp! Wel heel kinderachtig maar goed... |
|
 | |
nonskagek

Aantal berichten: 857 Registratiedatum: 04-07-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Friesland
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic zo jan 31, 2010 7:13 am | |
| ik wordt gek van 1 of ander wijf op msn dats teeds over haar vriend van 11 jaar ouder begint! (zij is 16) gaat ze 'm 'mijn mannetje' noemen, ik kon wel kotsen! xD
en ik wordt helemaal gek van die sneeuw!! |
|
 | |
Rianne94

Aantal berichten: 247 Registratiedatum: 25-01-10 Leeftijd: 17 Woonplaats: Siddeburen
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic zo jan 31, 2010 7:16 am | |
| Owja sneeuW! Daar heb ik ook een pest hekel aan  |
|
 | |
nonskagek

Aantal berichten: 857 Registratiedatum: 04-07-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Friesland
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic zo jan 31, 2010 7:29 am | |
| sneeuw is eerst wel erg leuk... maar nu wordt het echt te veel! kan alleen maar wandelen met de knollies |
|
 | |
Rianne94

| Onderwerp: Re: Klaagtopic zo jan 31, 2010 7:50 am | |
| zelfs dat wil bij ons nog maar net |
|
 | |
bloem
Aantal berichten: 155 Registratiedatum: 21-01-10
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic zo jan 31, 2010 7:59 am | |
| Ik vindt het vervelend dat het sneeuw maar niet vries. 1 dikke smurrie hier... |
|
 | |
Rianne94

| Onderwerp: Re: Klaagtopic zo jan 31, 2010 8:04 am | |
| Het word zoo ontiegelijk blubberig! |
|
 | |
Rianne94

| Onderwerp: Re: Klaagtopic zo jan 31, 2010 8:50 am | |
| aaa ik weet niks te vertellen of een reden om een nieuw topic te openene !  |
|
 | |
Lois Admin

Aantal berichten: 1085 Registratiedatum: 01-07-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Frankrijk
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic zo jan 31, 2010 10:41 am | |
| ik word gek van m'n beugel (nog maar een paar maandjes woeei) ik word gek van de vorst!! tis zo glad! word gek van de kou word gek van............. _________________ Reading Wachtlijst: 2 |
|
 | |
naturalhorse

Aantal berichten: 978 Registratiedatum: 17-07-09 Leeftijd: 18
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic zo jan 31, 2010 10:56 pm | |
| Haha vet grappig! Ik heb te veel om over te klagen maar daar hou ik hier mijn mond maar over... Je weet maar nooit wie het allemaal leest t is hier al weer aan het sneeuwen, haha. Hebben jullie geen sneeuw vrij..? ik niet hoor maar als ik hoor hoeveel sneeuw er bij jullie ligt... Ik kon zelfs nog rijden in de bak die van ons is zo goed, haha ik wil niet opscheppen maar die man die hem heeft aan gelegd had gewoon een hele goede simpele manier die niet duur is, dus ben er echt mega blij mee! Ik word trouwens ook helemaal gek van mijn vriendin ik kan niet echt zeggen dat ze nog een vriendin is, eerst had ze niemand dus oke ik denk je kan het proberen, dus zat ik er mee opgescheept anders vond ik het zielig.. Maar na een tijdje zijn we het toch best goed met elkaar gaan vinden. Maar nu naar 2 jaar laat ze me gewoon vallen ofzoo omdat ze nu iemand anders heeft, en nee hoor ze deed nooit make up op vond ze onzin, en nu loopt ze met nagellak en alles ik weest niet wat ik meemaakte niet dat dat zo raar is maar wel voor iemand die er altijd op tegen was zoals haar dus. |
|
 | |
Lois Admin

Aantal berichten: 1085 Registratiedatum: 01-07-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Frankrijk
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic zo jan 31, 2010 11:12 pm | |
| Heb een beetje hetzelfde Anouk, met die vriendin. Alhoewel ik niet met haar ging omdat ik het zielig vond, het klikte juist gelijk!  Maar nu valt het contact een beetje weg... super jammer! _________________ Reading Wachtlijst: 2 |
|
 | |
naturalhorse

Aantal berichten: 978 Registratiedatum: 17-07-09 Leeftijd: 18
 | |
 | |
bloem
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic ma feb 01, 2010 6:47 am | |
| Dat ging er over. Ene meneer is zo vriendelijk geweest om onze mannetjes eend te 'pikken'. Ik ben niet zo bezitterig wat dieren betreft en zeker de eenden en kippen hebben hier alle vrijheid. Maar hij dacht een eend leuk. Laat ik die even verminken dan zal hij vast niet weg vliegen.
Hij hield er wel een ferme snee va over in zijn hand (moeten laten naaien). Dier is dus verminkt en zijn vrijheid kwijt...
Wij die terug gaan halen, hij heeft al veel te veel dieren op te weinig grond. Die door ons en andere mensen uit het dorp wat verderop, gevoederd worden. Ze pakken speciaal voor de ganzen en kippen de etensresten (groent en dergelijke) mee.
Maar niet veel later was de eend verdwenen. Een maand of wat zat hij ineens terug bij hem.
En vandaag waren zijn ganzen hem aan het molesteren. Ben hem onmiddelijk gaan halen. Hij heeft een bad gekregen, hij genoot er opmerkelijk van, was al een hele tijd gelden dat hij nog water had gezien. Gewone maïs kon hij niet eens meer eten. Nu zit hij nog wat op te drogen en dan kan hij naar buiten.
Eerst in een ren met vijver en als hij voldoende hersteld is mag hij weer los. |
|
 | |
bloem
 | Onderwerp: Re: Klaagtopic ma feb 01, 2010 6:51 am | |
| Best onnozel van dat zadel. Soms zijn ze toch zo zielig...
Vrienden en vriendinnen... Daarom leef ik dus een asociaal leven... |
|
 | |
nonskagek

| Onderwerp: Re: Klaagtopic ma feb 01, 2010 7:10 am | |
| ik heb vandaag echt een KUT DAG! alles gaat fout k krijg alleen maar slecht nieuws en nu kan ik ook nog m'n huiswerk gaan zitten maken! wat is dit voor klote wereld? |
|
 | |
|